Thursday, September 6, 2018

Miraie Kimono

::6.09.18 - 3:00ptg::
::Khamis::

Assallamualaikum 

Alhamdulillah tahun ni masuk tahun ke-4 my baby biz Meeya_Co! Sempena tahun ke-4 ni Sis and team akan keluarkan koleksi Vintage dan yang paling menarik kali ni more to Japanese style.Sis decide nak keluarkan Kimono cardigan coz now really in trend to stylista especially hijabista .So pada sesiapa yang masih mencari koleksi yang cantik dan classy jangan miss bila kami update ok! Kami ada 50 design yang berlainan! Excited kan bila tahu..hihih..Sis and team lagi excited.Tak sabar nak launch sebab semua design cantik and classy.Ada dua jenis cardigan long and short so korang boleh pilih!

Agak kuno Sis update kat sini kan! Yerlah blog now days more to people find story not shopping but hey why not kan Sis kekalkan mana yang klasik. Mungkin antara sejuta yang baca blog Sis ni ada yang tengah mencari koleksi terbaru (hahahha..sejuta tu..mood berangan please!)

Pada yang masih belum follow Meeya_Co kat instagram cepat2lah klik button follow! Sis bukan jenis beli follower sebab tu follower Meeya_Co tak seramai follower biz yang lain sebab kami percaya pada sesiapa yang pernah berurusan dengan kami akan seikhlas hati follow kami kat instagram.Tapi pada sesiapa yang berminat nak mengenali jenama Meeya_Co terutamanya koleksi kami yang cantik dan classy mehlah jadi sebahagian family Meeya_Co. Rasanya macam banyak ayat berulang..hahhahah..Pada hal nak suruh korang follow Meeya_Co jer!Hahahaha..Last but not least please ok follow us kat instagram! Sis dah try hard ni..hahhahahah!


Instagram: Meeya_Co

::Soon!::



Thank you readers!



No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::