Wednesday, February 20, 2013

Terpaksa Pisahkan..Sedihnya...

:: 20 Februari 2013 - 9:15pagi ::
:: Rabu ::

:: Salam semua..Rabu tanpa kata-kata..dah lama tak update..nak cerita apa pun tak tahu nak mula dari mana..keadaan kesihatan yang sangat teruk membuatkan aku malas nak update story..Yerlah bila nak mengadap blog jer..nak menaip jer mata terus berpinar..pening...zzzzzzzzzzz...penat rasanya..Ok meh aku cerita tajuk kat atas tu...'Terpaksa Pisahkan..Sedihnya...'...hihihhi..tajuk bukan main kan..Sebenarnya tajuk tu untuk My princess mia yang terpaksa pisahkan dengan susu badan..Genap 1 tahun 5 bulan My princess mia menyusu badan sepenuhnya...Masa awal-awal nak pisahkan tu..Ya Allah tuhan jer tahu betapa aku kena kuatkan semangat..yerlah kesian tengok My princess mia bila haus nak susukan sampai demam sekejap My princess mia di buatnya..cuak gak rr aku dan mydear nak handle tapi di sebabkan keadaan memaksa aku kuatkan semangat..Nak mencari susu yang sesuai plak satu halnya.Yerlah kalau boleh aku and mydear nak gantikan susu yang terbaik untuk My princess mia tapi bila cuba yang version susu-susu mahal(mahai) semua dia tak nak..adoii..terpaksa lah bila siang aku bagi My princess mia minum susu kotak 'Dutch Lady'..bila tengok respon..alhamdulillah My princess mia terima..tapi yerlah bila dah practise siang dah ok mestilah nak malam pun ok kan..waktu yang paling getir time nak tidokan kan My princess mia .yerlah selalu nak tido mesti menyusu badan sambil tertido tapi now tak boleh..ha ko menggagau aku dan mydear nak tidokan..kadang-kadang aku terpaksa curi-curi bagi gak susu badan masa nak tido sebab kesian kat My princess mia .tapi yerlah di sebabkan keadaan yang memaksa aku terpaksa gak cari susu yang boleh buat My princess mia kenyang dan tido..
Disebabkan My princess mia serasi sangat dengan brand susu 'Dutch Lady' so aku dan mydear sepakat belikan susu tepung untuk My princess mia .dan Alhamdulillah..berjaya!Yeay!!Now dekat seminggu My princess mia tak minta susu badan tapi kadang-kadang datang ngadanya saja minta..adoii...hihihh..oklah kepala aku dah berpinar balik ni..next entry aku citer kenapa boleh jadi tajuk 'Terpaksa Pisahkan..Sedihnya...' ni ok!hihihih...xoxo...muaaaaaaah!

:: My princess mia minum perisa coklat!::

:: anak ibu dan papa dah besar..luv u!::


2 comments:

  1. bestnye sya dpt BF sampai umo tu..Qoid dulu dpt sampai 4 bulan je..xpe..rezeki lain-lain kan..xmo sedih k :)

    ReplyDelete
  2. ::tq lyn..ni pun pisahkan bersebab...takper lyn..insyallah for second baby nanti lyn dpt bf lama2 k..:) ::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::