Friday, June 1, 2012

Versus!! Battle!!

::1 Jun 2012-8:30pagi::
::Jumaat::

::Salam Jumaat semua..hari ni aku nak stop for a while entry bout my journey life..nak update satu reality show kat Channel 9..Versus!! Gabungan 5 band terbaik kat Malaysia..Pelikkan aku buat antry pasal ni?hahhaha..wei aku masih muda kot..yerlah sometimes kita leh berjiwa muda!cewahh!Ok back to topic..for me aku suka reality show yang dianjurkan oleh Media Prima..ni bukan bodek yer..tapi apa yang aku cakapkan ni memang terbukti..ye rr bila tengok Versus ni..sangat fresh kot muzik yang diorang mainkan..diorang try to fresh up our industry music!Aku tak lah dapat nak follow sangat show ni..bila missed aku tengok kat youtube..giller gempak k..malam ni final penentuan..hope semua band dapat perfom yang the best..bagi orang luar tengok yang band-band kat Malaysia ini banyak yang berkualiti..aku bukan nak timbulkan spekulasi seperti Zed Zaidi..opps! Tapi bagi aku ada gak benar apa yang beliau katakan cuma ada pro and contra!Dan aku sendiri tak nafikan aku juga penggemar lagu luar especially Indonesian band tapi bila tengok show band-band kita at Versus..Wow!!tu yang boleh aku katakan..our band better than them!Aku suka band Hujan time nyanyi lagu band Sofarz..giller kemelayuan lagu tu dibuat...salute ok! Malam ni mesti lagi gempak performance diorang ni! Hope have another reality show yang very fresh idea...tak mau lah duk asyik buat competition main lagu orang..sampai yang dah professional pun masuk competition duk main lagu orang sebijik macam original singer nyanyi..no difference and quality..aku sebenarnya pun tak layak nak bercerita pasal muzik ni tapi yerlah mana tahu penulisan dari seorang insan ni dapat di baca..hihihhh.. oklah..pembuka entry aku di pagi Jumaat ni..undi band-band Malaysia ni yer sebab aku tahu rakyat Malaysia sangat kaya..hahhahahha.enjoy show malam ni ok!..xoxo..muaaaaaaaaah::










:: share ngan korang lagu ni..nice from Hujan! ::


2 comments:

  1. Kesian zed zaidi..
    Aku bukan peminat dia, tapi kalo kita baca betul2 pandangan dia, ada yang boleh diterima pakai jugak..

    Kes aaron aziz tuh, berita harian yg anjurkan anugerah bintang popular, so kalo org lain mempertikaikan event tuh, mestila wartawannya tak suka.. selalu kondem zed zaidi yang katanya tak open minded.. Hari ahad yang sama pulak, baca utusan, ade keluar luahan hari zed zaidi dan sebab2 dia ckp macam tuh.. That means, utusan bg peluang zed zaidi berckp, tp bharian asik2 nak salahkan zed zaidi.. Org yg baca paper pon jadi menyampah dgn dia.. Kesian...

    Ok, sori pnjg, aku jarang bukak blog. Tgk blog org pon dah tak sangat.. Aku tak ikuti sgt versus, tapi setakat aku tgk kat youtube, black & parallax (MUH) best.. Tapi rezeki hujan yang menang pertandingan ni.

    Kalo aku, aku akan comparekan band malaysia dgn jepun.. Sebenarnya indo band pon byk tiru band jepun, termasuk melody lagu dan style.. At least artis rock jepun nampak bergaya sket.. hehe..

    Yang minat rock nih, kebykannya umor 25 tahun ke atas. Yang muda2, suka pop.. Sbb tu rock band skrg nih susah sket nak mencapai kegemilangan seperti lewat 80an dan awal 90an..

    ReplyDelete
  2. ::wah panjang lebar comment ko>>aku suka orang komen mcm ni..memang..aku pun tak tolak bulat-bulat pemikiran zed zaidi..biasalah orang kita cepat melatah.tak pernah selidik baik buruk sesuatu yang di perkatakan..::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::