Thursday, May 31, 2012

Berdua Untuk Pertama Kali

::31 Mei 2012-1:00ptg::
::Khamis::

::Sebelum berakhir bulan 5 hari ni..meh aku share masa  my princess mia  check up 9 bulan..For the first time aku pergi check up berdua dengan  my princess mia ..my sis dah keje so agak mencabar lah jugak kan..nak drive sorang-sorang dan my princess mia  kat sebelah..pagi tu aku antar mydear pergi keje sebab mydear nak pergi amik kete kat bangi so satu lagi situasi mencabar..adoii..kita orang try letak car seat kat belakang...ok masa letak my princess mia  tido so tak cuak sangat..tapi dah nak sampai opis mydear  my princess mia  bangun..adoyaii dia pun terkejut kot tetiba tido kat kerusi sendiri..slalo naik kete mesti aku pangku..tapi dia maintain senyum..so dah lepas antar mydear kami bergegas balik sebab nak bawa  my princess mia  pergi monthloy check up..mujur dalam perjalanan nak balik  my princess mia  tak meragam sangat..menangis kejap-kejap jer..huhu..nampak lori diam...hahhaha..mungkin sebab lori lagi tinggi dari keta ibu kan?hahhaha.. my princess mia ..

Sampai jer kat rumah bergegas siap dan mandikan  my princess mia ..sampai klinik dalam kul 10.30..tunggu+amik berat+amik ketinggian = jumpa doktor..setel semua kul 11.30 dah habis..cepat jer..doktor cakap  my princess mia  aktif dan jenis cepat belajar..alhamdulillah semuanya ok..habis semua duk melangut nak pergi mana..yerlah nak balik nak buat apa kan..ceh sebab dah brani drive..kebetulan shopping mall dah buka kat Setia Alam..Setia Alam Shopping Mall..apa lagi..first day opening mesti tak ramai orang..sebab hari biasakan..so drive tak sampai 15 minit..parking pun mudah..so budget yang tak ramai orang tu pun kan..bila masuk..ya ampun!!adyoiinyer pun!!ok sangat..sampai ada mat salleh pun ada?celah mana ko datang oi minah salleh..hihih..untuk pengetahuan ini pun kali pertama aku berjalan berdua dengan  my princess mia  ok..kuatkan semangat..dah pikir ni..kalau my princess mia  buat perngai..tolak stroller chow balik!hahahha..tapi nasib dia cool jer..suka jalan lah tu..banyak kedai tak buka lagi..tapi ikut broacher banyak kedai yang ada kat sekitar shopping mall kl ada kat sini..waaahh.sangat teruja and mudah!takyah nak turun kl..  meh aku share sebahagian gambar aku kat sana...

::tgok muka sbelah  my princess mia  tak mandi / sebelah muka kami kat klinik..hihi::


:: muka  my princess mia  teruja nak belon!::

::clowns ngah buat belon untuk my princess mia ::

Seronok  my princess mia ...by the way aku tak berjalan berdua jer ok..kebetulan dua makcik aku cuti terserempak kat sana..apa lagi..jalan sakan lah..duk survey kedai apa yang ada..dah puas jalan+makan..dalam pukul 3 kami balik..kira lama gak aku keluar berdua dengan  my princess mia ..yes berjaya!!hahhahaha..Citer aku tak berakhir disini..hahhaha..tetiba hari ni entry aku panjang kan?layankan jer la...malam tu aku pergi lagi Setia Alam Shopping Mall ni lagi!!hahahha..giller kan..kali ni sebab Bonda teringin nak tengok and nak belanja makan..apa lagi..kebetulan mydear ada jumpa client..so kami ikut jer..wei malas nak taip..kira korang fahamlah jalan citer bila tengok gambar aku upload ni..hihih..xoxo..muaaaaaaaah::

::yeay Bonda blanja Mcd! ::

::  my princess mia  tido..bila bangun jer minta mamam..apa lagi makan kentang lah!huhuh::

::nasib ada uncle..ibu tak larat nak dukung..selalu papa yang dukung..huhuh::





2 comments:

  1. ok sya..congratz sbb berjaya bwk mia by urself..ni kecik lagi..tgk bila besar mcm Qoid..adeh..asal g shopping barang dapo (me alone with him)..lari g amik vitagen..lari g amik biskut2..wlupun kat umah vitagen ade 2 pack lagi..biskut2 penuh 2 tin..mmg boleh behave tapi dia yang shopping sakan..ibu yg bwk duit cukup2 ni pening suda..hehe

    ReplyDelete
  2. ::tu rr babe..hope bila mia dah boleh berjalan behave lah kan...hahahha..harapan ni!::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::