Wednesday, May 30, 2012

Mai Makan Nasi Minyak!

::30 Mei 2012-10:00pagi::
::Rabu::

::Rabu tanpa kata-kata..rata-rata aku jenguk blog sahabat alam maya aku semua buat entry 'Wordless Wednesday'...aku jer banyak sangat yang nak di kongsi..hihihi..tiga minggu berturut-turut memenuhi undangan jemputan orang kahwin..adoii..memang lah diet aku lari kan..sangat ok!..so untuk entry berturut ni memang muak lah korang duk baca entry aku pergi umah orang kahwin!!hahhaha..so aku mulakan dengan wedding yang pertama aku attend..ni pun sebab dah berjanji ngan adik aku sorang ni temankan dia pergi wedding kawan dia kat Segambut..Oklah sebab dah janji lama dan kebetulan mydear tak ada plan apa lagi..so jom makan lauk kenduri!!so layan gambar k...bak kata sahabat alam maya aku semua..'Wordless Wednesday'...hihihi...xoxo..muaaaaaaaah::

:: smile from my princess mia ::

:: my princess mia with mecca rose!::

:: the bride::

::makan time me+bonda::

::smile from us!! eh only me!!  my princess mia manja takmo bergambar!hiih::

No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::