Tuesday, March 13, 2012

Bisnes kechil-kechilan

::13 Mac 2012-8:30pagi::
:: Selasa::


:: Jom Shopping!!..Know now that I've been a full-time wife and mom for my cute angel Mia..Mesti ada yang tertanya..'tak busan ker duk rumah jaga anak?' or 'ruginya duk rumah jaga anak' ..'takder income'..hihhi.ok meh aku share..dalam diam aku ada buat online boutique..aku rasa aku pernah buat entry pasal bisnes kecil-kecilan aku ni..yerlah..aku jenis takleh duk diam jer..so the best is aku buat benda yang aku suka..this a part of apa yang aku suka..lihat orang cantik..bisnes ni dah hampir '1 tahun 10 bulan'..dalam tak sedar ok..alhamdulillah bisnes ni memberi aku peluang dalam mencari rezeki.By the way.ada gak yang tanya kenapa aku pilih nama 'ALMARICHANTEKCHOMEL' ...panjang n pelik kan..for the main answer..aku suka ayat cahantek & chomel..so slalo aku pikir..slalo kita impikan koleksi kita chantek & chomel..Dan semestinya kat dalam almari kan..so aku gabung kan jer nama2 tu..snang!hahhaha..


So untuk permulaan koleksi 2012.. Best Seller!! Color & Style for 2012..Still available..Let's Grab It! Ada yang tanya knapa masih tak update koleksi   'ALMARICHANTEKCHOMEL'  yang terbaru..bukan apa..atas permintaan ramai..koleksi Januari masih di restock..insyallah upcoming kami akan update koleksi terbaru handmade bib necklace..So pada sesiapa yang masih belum mempunyai koleksi dari  'ALMARICHANTEKCHOMEL'   meh jenguk2 blog aku tu erk..kalau korang sudi like page,be a frens kat facebook..or kalau lagi rajin..bila dah singgah kat online boutique aku tu..jadilah followers k..mana tau aku leh singgah kat blog korang!!..so pada sesiapa nak tahu koleksi januari..ni sebahagian koleksi aku update kat sini..My pleasure if u guys visit my online boutique!!Enjoy Shopping.. 



Vintage Chiffon Top (Stripe)

Vintage Chiffon Top (Plain)


Vintage Chiffon Blouse 
Brown



Vintage Chiffon Long Skirt




Vintage Chiffon Pants
Black




p/s : Hope korang suka dengan koleksi online boutique aku ni and appreciate with with all the supporters!!


No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::