Thursday, March 8, 2012

:: My Mia Dibo ::

:: 8 Mac 2012-12:00 pm ::
:: Khamis ::

:: Dah lama rasanya tak menaip untuk blog aku yang dah bersawang ni..yerlah..dulu masa keje dok asyik cakap tak sempat nak update sebab banyak keje kat opis..sekarang dah jadi house wife apa plak alasan ko ni?nasya2...hahahah..jadi housewife lagi busy ok..kalau aku tulis timetable aku ni..mau ramai plak pikir dua tiga kali nak jadi house wife..huhuhu..yerlah..nak melayan si kechik lagi..layan husband lagi..keje rumah lagi..masak lagi..bisnes almarichantekchomel lagi..tu blum tempahan untuk myartbubble lagi..adush!busy ko..hahahahha...tapi banyak2 masa aku spend..yang paling best bila layan my baby mia tgok favourite cartoon dia..Dibo The Gift Dragon..huhuh..Dulu masa langgan astro..masa blum2 kawen..bonda duk bising suruh buang channel cartoon ni..bonda cakap siapa plak layan channel ni..membazir jer bayar..ha ko..sekarang..channel ni paling penting ok..my baby mia..pagi2 bangun mesti nak tgok favourite cartoon dia ni..sampai aku pun layan skali..gilo syok k..
For me this channel its worth for my baby..sebab meransang minda..my baby mia cepat belajar..yang bagusnya..for English education..yerlah bak kata pepatah 'nak lentur biar dari rebungnya' so this is the time..Cousin aku bakal jadi doctor..so dia yang bagi tips ni..supaya baby cepat blajar..ransangan minda..so why not we apply to our baby rite?
Oklah..aku tahu tak semua langgan channel cartoon kat astro..so ni aku kongsi cartoon yang menjadi favourite my baby mia..enjoy the show!xoxo..muaaaaaaaaaah..hugs..xoxo::


:: My Mia kusyuk tgok favourite cartoon dia..::

:: Dibo The Gift Dragon ::






:: My Favourite Song ::
Dibo!!

Sing along!
Hi! I'm Dibo! I'm a gift dragon
Make a wish, I give a gift!
Dibo hears you make a wish
Dibo likes to give a gift
Dibo lives in CozyLand
DIDINGBODIBODING
Dibo does a funny dance
Dibo always understands
Dibo lives in CozyLand
Dibo hears you make a wish
Dibo likes to give a gift
Dibo gives to all his friend
DIDINGBODIBODING
Dibo gives to all his friend
Whoo Hoo

2 comments:

  1. br ko tau senah??hahahaha..h.wife mmg byk koje..tp, yg best nye kalu baby tido dgn ibu2 skali leh t'tido..sbb tu badan aku sgt membina skrg.. hahaha... pahtu kelamkabut bl baby dh bangun mule la br nk wt keje.. huhu..tp, ape yg pntg enjoys!!~ wanwazan

    ReplyDelete
  2. ::sangat enjoy babe..sampai tahap penat mengalahkan kerja dateline...adoyaii::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::