Wednesday, March 21, 2012

Wordless Wednesday-#Kali pertama/for the firs time My Mia...

:: 21 March 2011-9:00pagi ::
:: Rabu ::

:: Salam semua sahabat di alam maya....sekarang ni seminggu sekali jer aku dapat update blog..tu pun entry yang dah lapuk..hahha..yerlah nak update entry ikut masa for sure banyak citer yang dah tercicir..yerlah nak grab gambar lagi..separuh gambar kat hp mydear..separuh gambar kat aku..ha sudahnya..memang lambat lah nak update..paling kuat pun aku update gambar thru bb jer kat facebook..

Ok hari ni aku nak share #kali pertama/for the first time for my princess mia..kalau boleh nak share everything semua benda baru dari  my princess mia but we share one by one k..for this time wanna share with u guys  #kali pertama/for the first time   my princess mia at beach..Kebetulan sejak akhir2 ni ada masa balik kampung mydear lama sikit..so apa lagi..bawa  my princess mia jalan-jalan kat pantai..seronok ok..yerlah kat KL ni mana ada pantai kan..3 hari berturut duk bawa anak dara ni..and #kali pertama/for the first time   my princess mia jejakkan kaki kat pantai..main air..main pasir..a natural  my princess mia .Bonda kata kalau orang dulu-dulu siap buat kenduri turun tanah..huhu..maaflah bonda..anakanda termodern sikit..dah jejakkan kaki mia baru tahu..tapi adat kan..bukannya wajib..hihih..Punyalah suka my princess mia  main air kat pantai..so aku ni dah kering idea nak taip..meh biar gambar-gambar  ni berkata-kata..:)..xoxo..hugs..muaaaaah!

#kali pertama/for the first time 






No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::