Friday, March 25, 2011

THE FASHION BAZAAR!!

::25 Mac 2011-3:00ptg::
::Jumaat::

::Assallamulaikum wahai penggemar fesyen..ok petang ni aku nak share ngan korang aktiviti weekend aku..sebelum tu nak tanya...SIAPA NAK JUMPA NASYA NAIM a.k.a owner of two blog....hihih..my personal blog..Dear Diary Nasyrah Naim  and another my blog bisnes art fashion blog!! Almarichantekchomel !!Aku rasa ada yang dah tahu aku owner blog tersebut..yerlah dah terang2 aku yang duk published every post kat facebook especially BBF group!!


Alhamdulillah Almarichantekchomel dah 10 bulan 2 minggu bertapak di alam maya..dan bermula hujung tahun lepas aku dah mula2 berjinak dengan FASHION BAZAAR!!..so pada sesiapa yang ingin kunjungi booth kami....bermula esok Almarichantekchomel akan berada di Subang Parade bermula dari pukul 11.00 pagi sehingga 9.00 malam...






So pada sesiapa yang baru tahu aku owner for this biznes art fashion blog..ur welcome to visit our blog..Almarichantekchomel juga sudah ada TWITTER!!so any comment please cit cat with us!!follow us:





So guys..hope u guys can support my bizness..be our followers at any website related!!xoxo..muaaaaaah::

No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::