My Instagram

Monday, February 6, 2017

Salam 2017

::06.02.17 - 8:45pagi::
::Isnin::

::Assallamualaikum..Kejap.dah masuk.bulan 2 2017!Rindu wei nak mengomel kat blog yang bersawang..hahaha..ayat sama jer kan bila lama tak update..Kadang terpikir gak masih relevan ker blog ni?tapi tu rr..minat kan..macam mana lama tinggalkan dunia penulisan alam maya ni..mesti akan datang rindu..dari sini bermulanya pelbagai perkongsian ilmu..minat dan juga kisah hidup.Tahun ni sis kembali menjadi 'fulltime housewife'..alhamdulillah..kali ni lebih tenang dan harap dipermudahkan setiap perancangan dan langkah..bukan senang nak senang kan!Ok tak nak serius sangat..ni saja cuba update thru hp..malas nak buka laptopt lagi..so pada pembaca baru selamat berkenalan..yang masih lagi sudi membaca terima kasih..keep in touch ok!Doakan sis 'rajin' update blog ok!xoxo..::


No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::