Friday, August 28, 2015

MISI SEPTEMBER

:: 28 Ogos 2015 - 4:00 ptg::
::Jumaat:

Salam Jumaat sahabat alam maya.Pejam celik 7 tahun aku dah menjadi seorang blogger.Cuma setahun dua ni makin tak aktif plak..Rindunya nak aktif macam dulu lagi.Ada jer cerita nak kongsi dengan rakan blogger yang lain.Bertukar pendapat dak info lagi - lagi masa persediaan nak kahwin dulu sampai ada yang dah jadi kawan.Tapi sekarang ni baru nak mula menaip sikit dah simpan dalam draft.Kang berbulan lah bersarang dalam draft tu.Otak jadi beku.Kat opis ni kang ada masa sikit nak taip tertiba jadi terbantut..Yerlah suasana opis ni lain sikit..pantang buat keje lain sikit ada jer mata-mata.Lagi lah keje macam aku ni..Macam aku pernah bagi tahu dulu lah..keje designer tapi kang dengar aku menaip bagai nak rak lain pulak isu nya..hurmm....abaikanla...........

Ok now back on topic!Aku nak share sikit MISI SEPTEMBER aku dan angah.Permulaan yang lama sangat tertangguh..Nanti dah aktif sekejap lepas tu sunyi balik sebab memasing tak ada masa.Aku rasa korang yang pernah baca tahu aku ada online bisnes..dan banyak kali gak lah aku ngomel asyik tertangguh jer misi kami ni..But now we want to back on track even look slow..ha ko speaking sudah.Now for a start kami tengah cuba rebranding balik "ALMARICHANTEKCHOMELL" punya nama dan logo.Persaingan makin kuat..Online bisnes sekarang lebih demand tak macam dulu.Now berlambak online bisnes so kena pasang strategi.Banyak kami kena pikirkan..adoii.....Eh tak baik mengeluh.huhu..Dek kerana dedua kerja yang sangat busy so kami kena cepat cari masa dan bisnes plan kena bagus..Kang datang penat bekerja mau berbulan kami tangguhkan..Kali ni kena nekad!!

Oklah hope korang doakan MISI SEPTEMBER aku ni dipermudahkan..Sebelum tu aku nak wish SALAM MERDEKA!!! xoxo..muaaaah!!




No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::