Wednesday, April 15, 2015

Tranformasi 2014/2015!

:: 15 April 2015 / 4:55 pm ::
:: Rabu ::

:: Assallamualaikum DUNIA!...Lama tak update blog..rindunyaaaaaaa..kekangan kerja weiii..Alhamdulillah pejam celik sudah setahun aku bergelar ibu berkerjaya ni..Dan selama hampir setahun ni lah aku dah tinggalkan blog kesayangan..Masa tengah taip ni terpikir gak masih ada lagi ker follower blog aku yang tak seberapa ni..Entah-entah nama link aku pun diorg dah lupa..hahha..Yerla kalau dulu rajin berblog sebab nak share anything yang kita suka dengan kawan blog yang lain..bertukar pendapat..tapi sekarang dah banyak media..TWITTER , INSTAGRAM , FACEBOOK dll.Tu belum masuk komunikasi Wassap , WeeChat , Line , Telegram..bla..bla...

Kat twitter kalau kita tanya kan sesuatu atau kongsi seusatu jer cepat dapat respon.Kalau blog sekarang mungkin orang hanya baca.Nak komen mungkin tidak..(Aku cakap mungkin yer) Pada yang rajin komen..aku suka ok..sebab menambah kenalan dan pengalaman...hahha ayat!!

Kalau dulu orang baca blog mesti nak suruh tempek skali gambar sambil bercerita itu ini pasal gambar tu..tapi now dah ada Instagram..boleh membebel panjang kat caption untuk gambar tu..so apa fungsi blog?Hurmm

Tapi aku sayang blog ni..nak tutup pikir banyak kali gak..kalau tak tutup masih ada pembaca ker?So korang rasa bagaimana?hahahhah..Korang peduli apa kan..sob..sob..

Kenangan..kongsi suka duka..yang paling best tentang blog ni..esok kalau aku dah takder..Mia dan Naqib boleh baca apa yang Ibu dia duk bercerita dalam blog.Bercerita dari dak dua ni lahir sampai lah satu tahap aku tak larat nak menaip pasal mereka berdua..Pasal Papa mereka..Bagaimana dari aku mula kenal sampai lah dah ada kehidupan bersama.Ha ko!

BANYAK KENANGAN!!

akan bersambung....



No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::