Monday, April 27, 2015

Sharing being a wife and mother ...

:: 27 April 2015 / 11:30 Pagi ::
:: Isnin ::

:: Monday bluess...Tajuk orang putih sangat!!..hahah..Umur dah mencecah 31 tahun..makin banyak umur makin mencabar laluan kehidupan aku..Perancangan demi perancangan aku dan Mydear buat untuk family kami.Kadang jadi panic sebab banyak lagi yang belum kami kecapi..yerlah Mia dan Naqib makin besar.Perlukan perhatian dan perancangan secukupnya.So aku sebagai ibu dan isteri kena banyak membantu Mydear dari segala aspek..Ishk panic-panic...Dulu-dulu tengok mak aku uruskan family..nak besarkan aku dan adik-adik..now my turn..Mana nak pikir kewangan keluarga..mana duit mengalir..apa yang perlu di beli dulu..apa yang perlu di simpan..Untuk masa depan lagi...Tapi aku bersyukur Mydear banyak membantu..boleh di katakan setiap hari aku dan Mydear akan berbincang walhal dah banyak kali bincang..hahhaha..

Ok cukup bebelan aku..pagi ni nak minta pendapat uolls..bagaimana uolls sebagai seorang isteri membantu para suami..dari segala aspek..mehlah share mana tahu uolls punya pendapat dan pengalaman boleh membantu..hihih..

xoxo..wasallam.



No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::