My Instagram

Monday, March 3, 2014

Arjuna Beta

:: 03 Mac 2014 - 5:15ptg ::
:: Isnin ::
 
 
:: Gloomy Monday....hari ni minggu kedua bergelar ibu bekerjaya..dan hari ini hari pertama my mia dan my naqib hantar ker nursery..Adoii jangan tanyalah apa perasaan aku masa hantar mereka pagi tadi..sampai tak lalu aku nak lunch hari ni..tak sabar nak amik dak dua orang tu jap lagi..k lah layan lagu ni..rasa nak nangis dengar lagu ni...uwaa..rindu mereka berdua ni! ::
 
 
 
Lirik Lagu Arjuna Beta - Fynn Jamal

Verse 1

Tak kanku biarkan walau ribut menyentakmu yang tidur
datang petir menyambar
jengking dan ular–
bonda takkan berundur

nyamanlah arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa

verse 2

kan ada satu ketika kau tak tahu mana nak pergi
jalan betul, anakanda,
tak jelas mata–
ambil yang sarat duri

hiduplah arjuna beta
biarkan jasad yang luka
selama tuhanmu ada
takkan engkau tercela

chorus

ngeri tak terbayang mata
bonda takkan ada sentiasa
nanti moga kau tak lupa
bonda memujukmu, anakanda

hiduplah arjuna beta
biarkan jasad yang luka
selama tuhanmu ada
takkan engkau tercela

nyamanlah arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa
 




4 comments:

  1. best lagu ni... classic je dengar.

    ReplyDelete
  2. awak ni sama ngan sy jer..hihih..best kan..bila dengar lagu ni terus kak sya ingat dak dua tu!haish...

    ReplyDelete

::come to comment my blog::