Wednesday, March 19, 2014

D.E.M.A.M

:: 19 Mac 2014 - 9:15 pagi ::
:: Rabu ::

:: Assallamualaikum..rindunya nak menulis..busy sangat sekarang ni..aduyaiii..dengan kami sekeluarga demam lagi..dugaan..kat office pun sempat baca blog jer tu pun curi-curi masa nak baca..banyak keje ko!Sebenarnya hati aku ni gundah gelana nak pergi kerja hari ni..dengan anak tak sihat..sedih tengok masa hantar mereka kat nursery tadi..tapi nak buat macam mana..aku tak confirm lagi so kalau selalu cuti boss aku cakap apa plak..mydear pun tak boleh nak cuti...haish..hanya mampu berdoa dan beri kepercayaan kat pihak nursery..tapi aku memang ada pesan kalau ada apa-apa call jer dan nasib baik office aku dengan nursery tak sampai 5 minit..Oklah get to go!Eh mesti korang busan baca short entry dari aku nikan!huhuh..xoxo..muaaah!

:: DOAkan kami cepat sihat!::


No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::