Tuesday, January 7, 2014

Baru Nak Cash Out Duit Dari Nuffnang!!

:: 7Januari 2014 - 8:30 pagi ::
:: Selasa ::

:: Morning!Selama aku ber blogging hampir 6 tahun ni..ini lah kali pertama aku cash out duit dari Nuffnang..Alhamdulillah rezeki tahun baru..pembukaan rezeki 2014!Actually duit dalam Nuffnang ni dah terkumpul lama..cuma aku jer malas nak cash out..yerlah aku benda rumit-rumit ni malas nak pikir tapi sebenarnya tu yang buat aku rugi for a many years..duk borak ngan schoolmate aku Lynda yang juga blogger..dia advise better aku cash out so orang Nuffnang ni nampakalah kewujuddan aku nyer blog ni..yolah even blog ko ramai orang baca tapi kalau site diorang tak perasan pun rugi gak yer!hahha..so setelah di beri nasihat..aku pun cash out lah!

Ha nampak gambar di atas tu?hahhah..akhirnya aku berjaya cash out!Tak susah rupanya..now just tunggu cek jer dari pihak mereka..mesti korang ingat duit aku dah beribu kan..yolah dah 6 tahun baru nak cash out..aku amin kan jer pada yang bersangka macam tu..hihih..tapi kalau korang rajin lagi baca blog aku dan klik iklan kat sebelah ni.. 



 Lepas korang klik..insyallah rezeki anak-anak aku bertambah..so rerajin lah singgah dan klik yer..mana tahu lepas korang buat amal jariah ni..rezeki 2014 ni bertambah dan bagi aku menjana pendapatan sebagai suri rumah sepenuh masa ni..hihih..oklah..jap2 lagi aku update entry new bisness planning for 2014!so tungguuuuu!..

p/s : JANGAN LUPA KLIK IKLAN TAU.. (mana tau rezeki anak-anak..tq korang..muaah)


No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::