Friday, December 13, 2013

Easy Shopping With IKEA APPS!

:: 13 Disember 2013 - 1:55ptg ::
:: Jumaat ::

:: Salam Jumaat.. Sejak aku update pasal 'Dapur Kecilku' ramai yang berminat dengan rak yang aku beli kat IKEA tu..tanya material..stock available lagi ker?hhihi..nak menjawab memang lah aku failed!hahahha..Ok macam ni..bila berkaitan barang-barang yang aku beli di IKEA aku banyak tengok menggunakan IKEA application...senang dan mudah..KAdang-kadang mydear siap perli aku..berjam-jam duk belek apa yang ada dalam IKEA apps tu..macam komik katanya!Hahahahha..aku memang kalau bab beli barang survey berhabisan..yerlah nak murah memang kena banyak berkorban masa dan tenaga!cewah..ok meh aku share IKEA apps ni!
OK ini view apps IKEA..so apa lagi download la!


Setiap kategori amat mudah ..kira user friendly lah..

Setiap kali IKEA ada offer apps ni akan update so mudah untuk kita tahu!


UOlls pun boleh deco sendiri ikut minat!Interesting kan?!


Ha ni yang paling penting!Setiap barang yang korang teringin nak beli akan masuk dalam shopping list tapi kena sign dululah then setiap product akan di beritahu available atau tak so tak lah korang frust bila pergi IKEA store barang tu takder..Apps ni akan update berapa kuantiti barang tu yang tinggal..Senang kan?

Ha pada siapa yang nak kan kepuasan leh tengok catalog IKEA kat website IKEA catalog!Akan jumpa view ni :-




HA ok lah..aku rasa pada sesiapa yang bertanya hari tu dah dapat jawapannya..so korang boleh belek apps ni berhabisan macam aku!hahhaha...harap apa yang aku share ni bergunalah dengan korang..happy shopping!...xoxox..muaaaaah.. 







2 comments:

::come to comment my blog::