Friday, May 10, 2013

Day without PAPA - Part II...

:: 10 Mei 2013 - 10:15pagi::
:: Jumaat ::

:: Salam Jumaat semua..ok let's continue Day without PAPA - Part II plak..hihihi..bersambung-sambung plak..ok hari kedua tak banyak aktiviti kami kecuali pepagi dah kena bangun nak jalankan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia..call mydear pepagi..macam waktu bercinta plak..ingat nak kejutkan mydear pergi mengundi tapi mydear sekeluarga pakat pergi tengah hari..aku ni sebab ada aktiviti lain so kena pergi awal pagi..Sampai tempat mengundi Ya Ampun!Ramai kot...nasiblah aku ada 'keistimewaan'...hihihi..so dapat potong line...ahahahaha..By the way au tak amik pun gambar jari jemari yang dah kena dakwat tu..tapi kalau aku letak jari orang lain pun bukan korang tahu pun kan??ahahhahah..jeng!So meh layan gambar...


:: Aku takder gambar jari berdakwat.tapi ada gambar kenangan sebarisan saudara mara yang kebetulan datang serentak time mengundi ari tu...hihihi ::

Lepas mengundi aku dan mysis a.k.a Zera aku pergi cari makan.amik My princess mia kat rumah then Jalan-Jalan Cari Makan! Kebetulan cousin ku dan makcik ku join..tapi tak amik gambar..segan...ahahha..lepas makan aku dan mysis a.k.a Zera aku cuci mata kat Giant..cari barang dapur sikit..lepas dah settle semua teringin nak minum Cool Blog! Jom layan....


:: Aksi My princess mia menunggu..adoilah..sejak akhir-akhir ni manja sikit..nak berdukung jer ::

:: Sementara menunggu jom amik gambar dengan Duta Cool Blog! Tapi dengan patung je rr..jadilah...ahahhahaha ::

:: Yeay dah dapat! Kami order perisa baru Teh Tarik dan Markisa!..Nyummmy!!! ::


:: Gelagat My princess mia yang dah pandai minum ice!huhuh ::

So aktiviti hari tu banyak abiskan masa dengan melayan karenah My princess mia .kebetulan hujan..balik jer rumah..semua tumbang..tak larat beratur time mengundi tadi..huhuhu..ok lah..nanti kalau aku rajin sambung untuk part III plak...xoxo..muaaah ::







No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::