Thursday, May 9, 2013

Day without PAPA - Part I...

:: 9 May 2013 - 2 : 00ptg ::
:: Khamis ::

:: Day without Papa...3 hari kot berpisah kejap dengan mydear...for the firtstime..Yerlah tak pernah kot berjauhan dengan mydear .tapi kali ni terpaksa demi tangung jawab untuk negara..cewah...yerlah..demi tanggungjawab mengundi terpaksa berpisah jap..huhuh..malam tu masa nak antar mydear..sebak bukan main..lagi-lagi My princess mia tahu Papa dia nak balik kampung bukan nak pergi 'work'...sedih woo!Aku pun ikut cengeng!ahahahhah...
So selama 3 hari mydear tak ada aku dan My princess mia banyak habiskan masa ikut Bonda dan mysis a.k.a Zera pergi kenduri dan merayap..ahhaha..dengan izin mydear ok...so meh layan gambar...so nanti aku citer setiap situasi gambar tu..nak buat karangan tak mampu..Meh aku cerita hari pertama tanpa mydear..began!

:: First trip - wedding at Ampang...sampai tertido My princess mia sebab kami jalan-jalan satu Selangor..hihihi..fun! ::

:: Then pergi Mid Valley nak beli buku for My princess mia guna voucher my brother...tapi hampa..setelah sejam mencari dan setengah beratur...akhirnya semua buku tu tak beli pun..sebab??!!- MPH MId Valley demand..nak gak owner sendiri ada sekali baru terima vaoucher tu..so dengan hangat hati aku letak balik semua buku yang aku dah amik...huhuhu..pedih-pedih ::

:: Kejadian kami tengah mencari yang sesuai untuk My princess mia ..uwaa..rasa nak nangis..mengenangkan beratur yang amat panjang dan lama...tapi my brother dah promise nak pergi beli kat Setia Alam Mall jer..tak mo aku redah KL tu lg...hangat hati punya pasal...xoxo...the end for part I...hihih ::

No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::