Wedding Kawan Lama...

:: 04 December 2012 - 2:30ptg ::
:: Selasa ::

:: Rasa agak lama menyepi di laman blog ni..cewahh..ayat nak hebat...hahahha..update kali ni pasal wedding kawan lama ku..time sekolah rendah gitu..wei lama kot tak jumpa kawan aku ni..last jumpa sekolah rendah..lepas tu terserempak sekali time nikah member..dan sejak adanya facebook senang sikit berhubung..now her turn to get married...happy for her..dapat jemputan terus blok date wedding dia..nasib salah seorang kawan lama aku pun dapat jemputan..tak keseorangan lah kat sana..meh layan gambar sebab aku takder ayat nak tulis..hahahah..

:: anak papa ::

:: anak ibu ::

:: sebelum pergi..possing jap..hihih ::

:: ahahhaha..muka ibu jer penuh..papaMy princess mia sikit jer... ::

:: us..love u! ::

:: the bride - Wan Fazrina Wan aziz ..cantik!! ::

Cantikkan pengantin...muka Wan tak banyak berubah..so senang nak cam dia ..dan yang pasti muka kau pun ok sebab mak Wan pun boleh cam aku walaupun sekian lama tak jumpa.mana taknya..muka ni selalu bertandang kat rumah Wan dulu kalau ada Kokurikulum kat sekolah..owh rindunya saat tu..by the way banyak entry tertangguh so jangan pelik kalau carca marba entry aku akan datang..hihih..xoxo..muaaaah::


Comments

  1. I'm really enjoying the design and layout of your site. It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often.
    Did you hire out a designer to create your theme? Exceptional work!
    Feel free to surf my weblog - http://smartsass.info

    ReplyDelete
  2. I savor, lead to I found exactly what I was looking for.
    You have ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice day.
    Bye
    Here is my website - stickers

    ReplyDelete
  3. Hurrah, that's what I was seeking for, what a material! present here at this website, thanks admin of this site.

    Feel free to surf to my blog post ... pregnancyhelper.in

    ReplyDelete

Post a Comment

::come to comment my blog::

Popular Posts