Monday, October 8, 2012

Start Your Day Now!!

:: 8 Okotber 2012 - 1:00pagi ::
:: Isnin ::

:: Salam isnin..kejap jer dah masuk minggu kedua bulan Oktober...pejam celik dah nak penghujung tahun dan yang pasti terlalu banyak yang aku kecapi sebelum umur ku menjejak 30! Adush banyak kot yang perlu catch up dari segi keperluan dan kepentingan...kalau nak list kat sini memang berjela lah wishlist aku yang susahnya nak tertunai..Ada tu macam terkubur jer..ada plak macam nak tercapai tapi terpaksa lupakan...pengorbanan dalam kehidupan...kadang-kadang manis untuk di kenang tapi kadang-kadang tak sangup nak hadapi....Tapi aku bersykur mempunyai suami yang sama-sama bersabar dan berkorban demi membina sebuah keluarga yang kami idamkan..Alhamdulillah...Pernah juga terluah apa yang ada di benak hatiku pada mydear..kenapa kita kena lalui semua ni..mydear tenang jer jawab 'insyallah akan ada jalan nya...berdoa dan jangan mengeluh'...Aku tahu kuat tanggungjawab mydear pada aku dan juga my princess mia ..banyak pengorbanan yang mydear lakukan...Tak sabar nak menunggu keajaiban datang tapi bak kata mydear..insyallah da terus berdoa...amin...

So pada sesiapa yang sudah ada langkah yang teratur teruskan langkah korang..jangan sumbang...jangan tetiba korang saja nak tukar rentak langkah tu di sebabkan ego dan ketamakkan diri...Pada sesiapa yang masih mencari langkah yang teratur dan takkala ni masih berterabur rentak langkah..Kuatkan semangat..jagan mudah putus asa..berikan ruang pada diri sendiri..berfikir sejenak apa yang terlebih dan terkurang pada diri ini dan aku nasihatkan..bukan mencari kesempurnaan bagi memuaskan hati semua orang dan juga halwa nafsu...

Hihih..oklah..aku tahu lately ni aku rajin plak berkongsi cerita ke ilmuan dan nasihat..mesti ada yang busan...yerlah tak ada pun kisah my princess mia ..takder gambar semasa...insyallah akan menyusul cuma hati ni terdetik nak kongsi rasa dalam blog ni dengan anda semua...last but not least...bersyukur apa yang ada and start your day now!!xoxo..muaaaaaaaah!!








No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::