Tuesday, October 9, 2012

Mana Nak Letak Ni???

:: 09 Oktober 2012-1:30ptg::
:: Selasa ::

:: Salam semua..busy lately ni..nak siapkan tempahan Myartbubble lagi..adoii...tak menang tangan...entry aku kali ni just nak share workstation aku bila buat keje-keje craft ni..yer rr...bila buat sesuatu keje aku suka tempat yang tak diganggu terutamanya dari my princess mia ...Ye rr barang-barang nak buat semua bahaya dengan jarumnya..guntingnya..adoii kalau salah letak mau bising mydear...pernah sekali mydear terjumpa manik-manik tercicir..adoi penat gak aku nak menjawab..yer paham..teguran mydear tu betul...benda ni tak selamat  untuk my princess mia .so aku pun ada pasang angan-angan nak ada workstation sendiri.. cer tengok workstation aku sekarang...huhuh...:-

:: our new product keep in box ::

::terpaksa buat kat atas meje makan..huhuh..sedih::

::lepas siap-siap kena kemaskan sebab nak buat tempat makan..::

::nasib ada tempat letak benang so tak bersepah-sepah...::

Huhuhuh..bayangkan setiap kali aku nak buat keje..kena angkat barang-barang ni...tak leh letak satu tempat lagi..sebab takder meja yang sesuai..so sambil merungut pada diri sendiri..sambil tu berangan..kot-kot mydear baca blog aku ni..seronoknya kalau ada workstation macam ni:-




Ohoiiii..chantek kan workstation di atas..cuci mata sajo...insyallah in my list...xoxo..muaaaaaah::



No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::