My Instagram

Tuesday, July 12, 2011

Percaya Padaku

::12 July 2011-1:00ptg::
::Selasa::

::Hye guys..sedar tak sedar dah hampir setahun usia perkahwinan ku..alhamdulillah..dan insyallah tak lama lagi aku dan mydear akan di kurniakan satu anugerah dari benih kasih sayang kami berdua..so saja nak ngada2 petang2 ni..aku nak share lagu ni..lately ni suka dengar lagu ni....lirik dia so touching..ok lah..xoxo..muaaaaah..::

Percaya Padaku

Aku tak tahu apa yang ku rasakan

Dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu
seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu
aku tak tahu apa yang ku rasakan
reff:
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)
agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku
repeat reff
tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu
repeat reff
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku


2 comments:

  1. bestnyeeeeeeeeeee hehe..suke jugak lagu nie

    ReplyDelete
  2. ::kan uya..nasya pun suka..:)..::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::