Friday, July 8, 2011

::'Mybubble' Coming Out!!::

::07 Julai 2011-1:00ptg::
::Jumaat::

::Salam semua..ari Jumaat yang segar...alhamdulillah masih boleh menulis blog..yerlah.lately ni bz ngan keje..plus stress ngan boss..tett!!..hahhaha...mesti korang ingat aku dah deliver kan?hahahah...belum2..masih lagi membawa 'mybubble' dengan setianya..'Mybubble' Coming Out!! yang aku ingin bagi tahu ni iyerlah...another business aku selain 'ALMARICHANTEKCHOMEL' aku..hihihih..gila bnyak aku buat kan..k meh aku terangkan apa perbezaan antara new business aku ngan 'ALMARICHANTEKCHOMEL'..

Ok..yang semua sedia maklum.. 'ALMARICHANTEKCHOMEL' adalah business aku yang berkaitan ngan fashion,style..segala yang terjual di dalam 'ALMARICHANTEKCHOMEL' adalah minat aku terhadap dunia fashion..

Tapi berlainan pula dengan 'MY ART BUBBLE'..ni adalah hasil kreativiti dari aku sekeluarga..bisnes ni sangat baru..mungkin yang kenal aku lebih rapat tahu yang aku mempunyai ahli keluarga yang minat dengan segala jenis hasil seni..aku pun dari background education yang sangat realated ngan arts..ok pada sesiapa yang dah jenguk blog 'MY ART BUBBLE' sila2 lah like page ni di fb n be a follower ..dan kami berbesar hati kalau ada yang sudi membeli..kami juga mengambil tempahan dari anda semua..by the way..insyallah..akan ada banyak lagi yang akan menyusul..segala hasil seni..so what ur waiting for  guy!!be our guess now!!happy shopping!!xoxo...muaaaaah::

 
http://myartbubble.blogspot.com/
::JOM KLIK LINK NI!!...:)..::

No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::