Monday, December 13, 2010

::SMILE PLEASE!!::

::13 Disember 2010-06:45 ptg::
::Isnin::

::Hy guys..finally now leh online kat opis..YEAAAAAAAYYYYY!! Korang tgok betapa happy nya aku sampai bold word yeay tue..mana taknya guys..leh jadi giller aku ok..duk baca korang nyer blog thru blackberry..berpinar mata aku..hahha..tp maintain lagi..ok2 x nak sembang banyak..tunggu new update..especially bout preparation on my hubby side..giller kan..aku masih bercerita pasal wedding preparation..hahha..nak buek mcm mana kena tunggu my mum in law balik dari haji and we already have the date..alhamdulillah..sekadar kenduri kesyukuran dan itu sudah memadai tapi aku masih giller glamour ok..cari baju tu..hahha..org lain mesti nak pakai baju ni kah ker..baju tunang ku..aku?haha..tapi aku x lah over ok..sebab hanya kenduri kesyukuran..ok lah guys..aku sisipkan sikit gambar from my beloved best frens..lala..dia pun ader blog tau..jenguk2lah..:)..xoxo..muaah::




::hantaran di gubah oleh lala..maaf dapat separuh jer..nanti update lagi..:)..::

4 comments:

::come to comment my blog::