Tuesday, December 14, 2010

::My Baby::

::14 Disember 2010-2:10petang::
::Selasa::

::Assallamualaikum..dengan rasa teruja..entry aku kali ni..a bit happy to share..for the first aku nak say sorry kalau entry aku cacar marba..mana tidak..entry all ex b2b kemas jer..penyusunan tajuk..dari majlis akad nikah..pergi ke sanding then behind the scene the wedding...tapi aku macam tak banyak nak kongsi..gambar pun sikit jer baru dapat dr OP ..aku x melenting..sebab aku jenis memahami..kadang2 rimas bila orang asyik tanya bila gambar nak siap..knapa OP ko lambat edit..itu ini..tapi apa yang aku boleh kata kan..aku dan mydear memahami.kami x suka push orang..that our picture and memory..if the time can be share will be come..sorry for start words..aku agak emo sikit..apa lah..dah lama x update..bila update emo plak..sorry2..just want to make a clear..

Ok kali ni aku bukan nak share bout my wedding..i want to share bout my new 'baby'...my business 'almarichantekchomel'...pada sesiapa yang pernah jenguk blog business aku ni...sangat berterima kasih..alhamdulillah..sudah 6 bulan berada di alam maya.. ya..mugkin tidak bnyak lagi koleksi dr 'almarichantekchmel' tapi aku berbangga sebab sudah ada peminat tersendiri..

Dengan kesibukkan keje dan urusan kawen..'almarichantekchomel' masih beroperasi..koleksi 'almarichantekchomel' terdiri daripada beg/baju and shoes and vintage style..for future planning 'almarichatekchomel' will be brand for wedding and beauty..look like serious and my answer its ya..coz so tired work with people..i want to take a challenge to build my brand..hahha..berangan k..(insyallah)..:)

So untuk korang x rasa bosan ngan penulisan aku yang agak serius ni..meh aku share ngan korang the latest pic masa aku join bazzar kat subang parade..actually not so latest lah..firs time join and have a good respon..alhamdulillah..aku join ngan my bff..La Vida Butik Spa..Dida..actually she the one inspired me to do this business..thnkz babe..so enjoy the picture and last memo to u all..rajin2 singgah blog 'almarichantekchomel' gue erk..xoxo..muaaaah::





 ::our handbag collection::


  ::our booth::

 ::sara yang banyak membantu..thnkz sara!!::

 ::dida the owner La Vida Butik Spa and my BFF::




 ::abaikan aku..hahhaha::



 ::our dress collection::

 ::my hubby and frens at my booth::




::us again yang gila bergambar..hahaha::




::SEE US AT THE NEXT BAZZAR GUYS!!::

::WE WILL UPDATE LATER FOR UPCOMING BAZAAR!!::

6 comments:

  1. dear...dtg cni sambil jln2 jenguk almari u..(^_~)

    ReplyDelete
  2. wahhh bestnya ada business mcm ni...ok2 t fara jenguk2 ehh

    ReplyDelete
  3. ::huda-jenguk2 erk..n bg tahu kawan2..:)

    farah-alhamdulillah..baru nak merangkak babe..:)..::

    ReplyDelete
  4. dear!!ingatkan nk update ttg baby diperutt...heeheh..
    ok..best of luck for u k:)

    ReplyDelete
  5. ::kechik-haruslah ada..jenguk2 kat blog aku tu yer..link kat sebelah>>:)::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::