My Instagram

Monday, October 4, 2010

::T.E.A.S.E.R NOW WE TOGETHER::

::4 Oktober 2010-2:30 ptg::
::Isnin::

::Alhamdulillah..ari ni dah masuk lapan hari kami bergelar suami isteri..sekejap jer rasanya..smlm duk borak ngan mydear..rasa baru kelmarin kami di ijabkabulkan..dengan rasa bercampur baur..macam2 perasaan masa tu..susah nak di gambarkan..bila sampai masa akad..dengan tenang mydear lafazkan..sekali jer ok!!..haha..ok kerana tajuk atas aku T.E.A.S.E.R NOW WE TOGETHER ..so sangatlah pendek entry ni..ampun ya..bkn x nak citer panjang lebar..mungkin entry ku x sama dengan pengantin baru yang lain..tp insyallah akan ku buat entry demi entry sekiranya semua x jemu menunggu..ke sibukkan yang melanda..xoxo dari kami..muaaaaaaah::


6 comments:

  1. udoh le teaser nyeeee...... aku tak sabo nak tgk gambo weh! kau cantek. cantek sgt.

    ReplyDelete
  2. ::thnkz babe..tungguuuuuuuu..:)..::

    ReplyDelete
  3. btol tuu....udah2 laa teaserr nyee nasyaaaa comell oittttt..jgn bg chek gerammmm!!!~:P

    ReplyDelete
  4. ::elya-mek dah update dah..huuh

    lynda-berdebar erk..

    mrs ieza-thnkz dear::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::