Friday, October 1, 2010

::T.E.A.S.E.R NIKAH DAY::

::01 Oktober 2010-10:55pagi::
::Jumaat::

::Jumaat yang indah..kalau di ingatkan semula..jumaat lepas aku masih terkejar-kejar nak siapkan segala persiapan perkahwinan ku..nasib ader sahabat2 ku yg sudi membantu..thnkz to u all..next time aku buat teaser pasal korang tau!!janji..lmbt minta ampun yer..:)..k kali ni aku bg korang tatap gambar malu2 aku nak g nikah..sorry entry aku kelam kabut sikit..next entry aku letak gambar2 time nikah erk..xoxo..muaaaaah::

14 comments:

  1. aah la babe..da genap seminggu...rase cam br je lg aku dok pening2 n terkejar2 utk kenduri ko nih hehe...tp pe pun memory ni xkn aku lupe smpi bile2...syg ko muahhhh!

    ReplyDelete
  2. ::thnkz dear..ko 'org kuat' majlis aku ni..:D..::

    ReplyDelete
  3. nasyaa..alaaa tak nmpak muke..
    cepat laa update

    ReplyDelete
  4. ::elya-baek mem..:P

    iedayah-baek mem kedua..hahha.:)

    amelyn-thnkz dear::

    ReplyDelete
  5. tahniah nasya. sori nurul tak dpt pergi wedding nasya terkejar ari tu ada jemputan open house.

    masa blk jemputan open house dh petang saiful tnya boleh lg ke kita pergi ni? nurul yg keseganan sbb dah lewat ckp tah la agaknya dah ramai org balik. maaf nasya

    ReplyDelete
  6. congrates dear...!!x jmput i pn??heheh...

    ReplyDelete
  7. sya..congratz..nanti update lagi cepat2 ye..:)

    ReplyDelete
  8. mane lg gamba dear...uplod byk2 sket..hihi..tk saba nk tgk lg.

    ReplyDelete
  9. ::nurul-patut tunggu nurul x dtg..:(..

    mrs deana-u x sempat bg kad ker?ayark knapa x dtg jer umah..anyway thnkz..:)

    nad-ok dear..but now teaser time..hahha..teaser sgt..:P

    huda-ok dear..ngah follow up ni..:D..::

    ReplyDelete
  10. sekejap je kan mek mase berlalu. dup dap dup dap ko dah berkurangan. aku lak makin kencang. takot. seram. happy. mcm yg ko rase kan? alhamdulillah semuanya berjalan lancar babe. happy for u!! sorry tau aku tak sempat tunggu time sanding, aku kene kejor mase utk nursing care at home :D

    ReplyDelete
  11. ::its ok dear..yang penting ader gambar bersama kan..huhu:)..::

    ReplyDelete
  12. ade pd aku n OP ko. tak sabo nak tunggu. weee~

    ReplyDelete

::come to comment my blog::