::LAGI SEBULAN....::

::25 Ogos 2010-6:20 pagi::
::Rabu::

:Salam RAMADHAN ..pergh tak pernah aku buat entry di subuh hari..rajin x aku?hahhaha..haruslah tidak kan namanya..sowylah..agak ke sibukkan skrang ni..ampun kemaafan..wah sekejap jer dah 14 RAMADHAN..sekejap jer wei..macam-macam perasaan bercampur baur.. gementar+seram+penat..ntahlah..takutnya..nak citer panjang pun aku agak blur lepas sahur ni..so hayati nombor ni..hahha ceh jgn ingat aku ajak tikam no..cuma nak ingatkan diri sendiri aku nikah bila..ayark..k lah nak bersiap g kojer!!xoxo..muaaaaah..::


Comments

  1. eee...mesti dup dap dup dap je kan???

    hehehe..

    ReplyDelete
  2. nasya jemput nurul wedding. hihihihi

    ReplyDelete
  3. ::nadira-sgt..hihi..

    nurul-dah bg alamat blum ni pn nurul?..:)..::

    ReplyDelete
  4. counting days will make u nervous, dear..BUT, it will also make you happy yet excited! don't stop counting k..=)

    siyes ia akan buat u rase tk sabar2 nk tgu hari tu...sy tumpang gembira utk nasya...

    ReplyDelete
  5. ::nurul huda-hu kamu sangat jauh..kalau x mau nak kamu hadir my wedding..leh berkenalan..:)..

    farah-hhaha..saja x de kejer namanya..:P..::

    ReplyDelete

Post a Comment

::come to comment my blog::

Popular Posts