My Instagram

Friday, January 29, 2010

::bff (B.E.S.T.F.R.I.E.N.D.S.....)....::

::29 januari 2010-11:08 pagi::
::Jumaat::

♥Yeah ari ni kuar ngdate ngan my bff..hahha..lama kot x jumpa diorg ni..melampaukan..yer rr..bkn jauh pun dkat2 jer kot..tp bz mengalahkan menteri pembangunan wanita..hhahhaha..so sempena preparation aku nak kawen ni..aku ajak kwn2 aku lepak..kongsi2 idea..rindu nyer sama kamu smua..so utk mengimbau memory..aku selitkan kenangan kami bersama..











pic atas ni semua masa zaman kami blajar..masih segar tul kenangan ni..happy sgt ok..
now bila masing2 dah bz..amat susah sangat utk berjumpa..




so ari ni masa kami bersama..nanti aku upload gambar2 kami berjumpa..hahhaha..macam x jumpas setahun..pada yg jemu ngan blog aku..sorry erk..now time to chill..♥

4 comments:

  1. ::ala babe..takper2 mlm ni kita amik gambar puas2 erk..weee..::

    ReplyDelete
  2. seronokkkk..sebab ade gambo aku..hihih

    ReplyDelete
  3. ::hahaha..ana jom g kenyir lagi..lallala::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::