::weding kwn2..::

::18 ogos 2009::
::Selasa-5:15ptg::

::Lama dah x update..aku ni jelah masalah nyer..time ader mood panjang giller type..axtually aku xlah sampai x buka cuma kalau buka juz buka org punye..baca entry org..utk sekian lamanya aku hanya membaca..korek2 rahsia org..hahhaha..sampai mydear aku heran..rajin bebenor membaca..by the way..aku nak citer bnyak pun x guna..axtually entry kali ni juz nak letak pic kwn2 aku kawen thn ni..so yg ader dlm simpanan jer lah yer..ader yg aku x dpt attend sbb kesuntukkan masa n kewangan..hiihih..maaf kwn2ku..ntah knapa entry kali ni saja aku nak abadikan pic kwn2 aku ni..chantek2 masing2..jeles..takper thn dpn aku plak..huhuhuh..cptlah my dear..now aku paparkan pic kwn2 ku k..yg ader jer..


::wati n hubby dia..wati tahniah sahabat..tp xdpt dtg gak..uwaaa..tp wati chantek sgt..::


::wedding ana yg x dpt hadiri..hihihi..tp ana nampak chantek..sorry ana::


::ni linda n hubby..x g gak..clash ngan izma nyer wedding..tp linda nampak chantek.::


::izma n hubby...chanteks sgt..suka2..congrate babe..::


::ni zalida n hubby..aku paling suka pic ni..masa dtg terpegun tgok pelamin dia..chantek sgt...congrate my dear frens..::


::akmar n hubby..ni lagilah diam2 dah kawen..chantek ok dia ari tu..tahniah babe::


::julie n hubby..chantek baju ala2 javanese kan?tahniah julie::

alkisah smua pic kawan2 kawen..uwaaaaaa..best2..thn 2009...next entry penutup kwn2 ku sblm bulan puasa ok::

Comments

  1. gmbr kawen aku xde pung..majuk ar..

    ReplyDelete
  2. ni mesti dh x sabar nk kawen gak nih...hehehe...

    ReplyDelete
  3. ::wahai wan saibah...anda punyer special edition..kak sue..hihih..survey2..::

    ReplyDelete
  4. mane ko dpt gambar kawen akmar tu..aku nak gak..huwaaa...tak abis2 dgn pelamin aku ek...hahahha...

    ReplyDelete
  5. thanks sya...

    terharu aku gamba aku dipaparkan di sini...

    aku doakan ko bahagia sya...

    ReplyDelete
  6. ::zAlid..nanti aku foward kat ko pic y lain kat umah akmar..ana..mmg dah lama niat nak letak...soryy ana x dpt dtg..kamu mmg chantek..semoga berbahagia::

    ReplyDelete

Post a Comment

::come to comment my blog::

Popular Posts