Friday, August 7, 2009

::my release time..::

~7 ogos 09~
~1:10 tgh pagi~
~jumaat tgh pagi~

::Di tgh pagi ni aku nak buat entry ttg apa yg aku lalui selpas kul 4 ptg..yg pasti aku dapat bersama ngan mydear walaupun sebentar....(sedih..jap jer..)mydear amik aku kat umah..then g tgok kete dear yg accident kat bengkel..yg pasti pakcik ayus sgt lmbt..(sorry ayus..hhihih..kenyataan)bkn apa..mydear dah bg tahu ari sabtu lps kalau leh nak kete tu cpt in case kalau ade paper kan..tp yg ado!..haish..tp nak buat mcm mana..mydear dgn gaya dear..cool..tp aku yg kena dgr rungutan mydear..nak wat mcm mana..syg x tahu nak buat..kalau syg teror pomen..dah tentu siap..hahhaha..(spanar pun aku keliru rupanya..)hahhaah...then kita org direct g uitm..kolej seroja..g antar brg mary kay..mydear dah merungut x mkn lagi..sabar erk mydear..syg antar jap brg ni..then br dear diam..(sory dear..kena laksanakan tanggungjwb..)..lps jer muah2 ngan my customer yg sgt sporting(thnkz isma n syuhada...sorry akk x sempat amik gambor kamu..kalau x dah penuh dlm blog..hhihihi)aku n mydear terus g nasi lemak kasih sayang kat area seksyen 7 baru...mydear dah lapar nak nasi..

::mydear mkn nasi lemak ni..sdapkan..aku pun minta gak mcm ni xmo kalah::

kita org mkn sambil tunggu angah...sbb nanti mydear direct terus balik umah nak balik kampung..(uwaa nak berpisah dah)..angah sampai dlm kul 6 lebih n terus makan..lapar katanya..sambil tunggu angah makan..bonda call nak tanya kat ner..apa lagi kita org pun ajak lah g j card day..bonda kata set..tunggu sana..angah habis mkn..that time mydear nak berangkat balik..g amik adik2 dear then baru balik...uwaaaa..bnyak pesanan aku bg ni..iaitu...:
  1. mydear jgn drive laju k
  2. mydear chek everything..tayar..minyak itam(walaupun br jer antar kete myvi tu g services)
  3. jgn lupa call syg..everytime(harus ok...)
  4. kalau oenat tukar driver
  5. dll......risau punyer pasal lebih dr lima aku bg pesanan..
mydear angguk jer..tepat kul 6.40 mydear gerak balik umah dulu n mandi..aku n angah direct g j.j..shopping time....bonda dah tunggu sana..hahhaha...habis aku kaji selidik brg2 kat j.j....sblm tu tmankan bonda berbuka..hihih pow bonda mcd...lps tu habis segala yg patut di lakukan..apa lagi kami mulakan gerakkan...aku masuk vincci..cuci mata jap..


::posiing yg penting k..::

::nak beli yg mana erk???(naya kalau mydear tahu)::

x beli pun..hahhaha yg pasti aku nak ubah mood beli cadar utk my room..hhuhuhu sblm kawen nak rasa kelainan bilik bujang dulu...supaya nyenyak tido...

::nak mcm ni leh x..huuh..mmg nyenyak tido::

aku nak bilik aku dapat tido nyenyak mcm nie..ewahhh...akhirnya aku beli gak..luvly pinky...ntahlah warna pink sgt aku suka..sejak bila..jgnlah tanya..hahhahah..anyway aku berjaya rembat bedsheet...n baju..haish kalau ader mydear mau di catu sbb dia x suka membazir..tp apa kan daya tunang mu ini sgt suka shopping..lg2 dpt duit dr hasil mary kay kan...itu harus..k lah aku sebenarnya nak tulis panjang lebar lagi sbb mata ni x leh tido..teringat mydear..x sampai lagi n x call pun..risau bangat ni..so later aku entry lg..kang korang kata aku buat novel plak..nite2::

5 comments:

  1. oit ayat akhir ko 2 apsal jd lain? ke ms ko taip 2 ko tgh tdo...? huhuhuhu...

    ReplyDelete
  2. hai nice blog juga. mahu kahwin yeah? selamat berkenalan. dulu saya pun warga uitm seroja.

    ReplyDelete
  3. ::hai nurul..nasya student uitm perak...nice to know 2...tgh mencari apa yg sesuai utk my wedding ni...::

    ReplyDelete
  4. nasya org selangor gak ye? dah ada idea mahu pakai mak andam mana?

    ReplyDelete
  5. ::my theme ingat nak light purple..mak andam ingat nak pakai mcm anil..you pernah tgok blog anil..ader dlm blog i..mcm chantek jer..::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::