Wednesday, July 1, 2009

::hari-hari yg membosankan..::

Rabu , 1 Julai 2009


::Kul 3.13 pagi..mydear x balik lagi..sian dia kena keje..hurmmm(ingat kat markplus jer balik lmbt)..aku??x tido lagi..ni kes dah terbiasa smm x tido..ha ko kan dah melarat..busan tul ari ni..ingat dapat lah ari ni gaji terkahir ku..tp yg adoo..si tua tu hold plak..hihih..bikin gerammm jer..sian mydear kena dgr aku bebel..padahal bkn salah dia..dr td aku duk godek2 apa yg ader kat dlm blog ni..yerlah dah dkat setahu kot aku tinngalkan...tu pun aku mula mengupdatekan diri seja aku buat blog untuk mary kay..www.gadischantekchomel.blogsopt.com..buat bisnes site income..alhamdulillah so far ok..but now terpaksa slow skjap..bnyak benda nak kena setel..

Aku dah mula cr blog2 kawen..hihihi..early preparation ok...hihihi..kredit tu anil coz bnyak link2 utk aku buat rujukan..sambil dgr lagu bitter heart by zee avi..giller aku minat lagu dia ni..bnyak gak aku dapat kat dlm blog..insyallah smua blog tu akn ku jelajahi..hihihi..nak kawen punyer pasal..sanggup aku mengadap laptop kesayangan aku..

Ari ni aku busan tul...keje x dpt lagi..online pun juz buka facebook..ym pun aku invi..xder mood..sambil2 tgok pic ila up kat faceboook..pic lama2..pergh rindu bangat kat zaman tu...zaman2 yg x perlu pikir nak kawen..(ye ker??..hahaha)zaman2 leh lepak sampai pagi..giller rindu alu pada kalian smua wahai sahabat..

Skrang dah banya berubah..ader yg br kawen~wati..izma..zalida..ana..akmar..n ramai lagi..ader yg ngah ngandung..~izma(bunting pelamin)..kak azie..n ramai lagi..(sory klu ade yg aku x inform)...n yg paling best yg dah dapat baby~uji..umul..lily n ramai lagi..seronok jer dgr life diorg..happy dgn org tersayang.mydear kita bila plak??(hihih dah dtg gatal..)..nak jumapa pun kena set time..kalau yg senang nak contact pun paling kerap 'jumpa' kat ym jer ok...nak jumpa face to face..hurm..yg ado..

So conclusion..life must go on...go with the flow..aku n mydear hanya merancang..segalanya tuhan yg tentukan...(arghh rindu sama kamu mydear)...



No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::