Monday, June 29, 2009

::my new life..n my new mission::

Selasa , 30 Jun 2009

NeW LiFe... Hurm..apa yg aku nak mulakan erk..kira2 dah dekat setahun aku x update..Rasa malas yg amat sangat..yer r dulu bz menggiler ok..mengalahkan menteri..now...zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....giller busan..2 june 09..haha aku secara rasminyer dah berhenti keje kat::markplus@arintel::.. sesungguhnyer satu nikmat yg amat aku inginkan..mana x nya..giller dapat lari dr seseorg yg aku rasa slama ni buat aku jd sewel..hahahhaha..blajarlah jd bijok sikit..(manusia yg kerdil)...but ader gak the moment aku x leh lupakan..haha firtstime dlm hidup ku jd tunangan org..to mydear..thnkz coz luv me..ewaah..rasa seronok woo..alhamdulillah 30 mei 2009..selepas zohor aku jd tunangan org..suke2!!..syarafi sulaiman..pergh x sangka nama ni akn jd bakal suami ku nanti..hihihhi...::blushing:: Now life aku tersangat lah busan..mydear dah keje..tinggal aku si penganggur..pergh rasa lg..dahlah nak dekat raya..aku pernah alami mcm ni..thn 2007..pergh nak raya..xder duit..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..sedih sgt...tp thn ni takper tunang ader..erk..mydear nak mintak duit raya leh..hihihih..:: Banyak yg aku nak coretkan...hurmm..lama x menulis..kang korang busan plak membaca..so sebagai simpanan akn datang..aku bg korang tgok pic masa aku tunang k..(maaf pic sikit sbb yg patut amik gambar x bg lg pic...ayussssssssssssss cptlah..hiihih)


::maaf smua gambar kecik..aku mlz nak resize bg besor::


2 comments:

::come to comment my blog::