Thursday, July 2, 2009

::hari2 yg membosankan chapter II....::

Khamis , 2 Julai 2009

::Giller busan..gaji aku x dpt lagi..hampeh nyer 'si tua'..by the mlm td aku n mydear g umah izma..one of my bestfrens..ayahnda izma meniggal..sian dia..nasib smua ni berlaku lps dia kawen//sekurang-kurangya hubby dia ader..(so amin plzz take care of izma k...)duagaan hidup..tuhan bg satu nyawa dlm kehidupan kita..tuhan perlahan tarik satu nyawa lagi..teringat 14 thn yg lps..aku kechik lg..ayah dah tinggalkan aku n adik2..sian mak..kalau aku x tahu mcm mana..nak berenggang ngan mydear pun cengeng...hahahha...now life dah lain..tp still ader dugaan..sian mak bila dia nak rasa snang..sabar yer mak..nanti alg bw mak jln2..insyallah..tiap mlm aku tgok mak aku tido..x tahu knapa..lately ni aku cpt touching...hurmm tu jer lah harta aku kat dunia ni selain my bimboo(my car)..hahahha my dear marah letak nama kat kete..ala mydear leh letak..asyik panggil MAQ..sian MAQ kat bengkel..mydear..sabar erk..

Dugaan aku tahun ni xder keje nak dkat raya..hahahha mcm aku dah citer..ah biarlah blog aku..hope ader rezeki aku yg mendatang..kesian kat mydear kena tanggung...(hurmm aku dah mula touching ni..hahhaha)..

Axtaully aku nak up pic sahabat2 aku yg tgh bahagia..tp hold jap lah..laptop kesayangan aku slalo buat hal plak..(jgn mcm ni..jgn rosak jer erk..)...

K lah entry kali ni..sok2 kalau aku rajin..mlm ni ker aku up pic2 sahabat2 aku yg bahagia..::

2 comments:

  1. dia tak bagi cek????

    cam susah je nak dpt kalo dah mcm tuh... aku pon tak gi bank lg.. mintak2 bukanc ek tendang la... huhu

    ReplyDelete
  2. ::x bagi lg is..giler org tua tu..akper akn diusahakan mcm yus dulu..hahahha::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::