Friday, May 13, 2016

Half Year Journey MEEYA & MIAQIBKITHCHEN ...

:: 13.05.16/12:01pagi::
::Jumaat::



::CHAPTER I::

::Salam Jumaat semua, separuh tahun sudah berlalu dan alhamdulillah aku dapat lalui dengan tenang meskipun tahun ni agak sibuk dengan segala perancangan. Permulaan tahun untuk MEEYA dan MIAQIBKITCHEN . Banyak yang perlu di baiki dari segala macam terutamanya akaun. Uuuwaaaaaaa..rasa nak nangis bila nak merangkak buat keduadua akaun bisnes kecilku. Alhamdulillah ada sahabat yang sudi membantu. Thank you izma for your help babe!Now dah ok sikit walaupun kadang aku duk pening bila belek akaun..hihihi..takper  semua orang perlubelajar so aku masih lagi belajar. Merangkak dalam dunia bisnes yang terlalu banyak saingan.Aku bersyukur walaupun agak slow permulaan kedua bisnes aku ni tapi still lagi maintain.Hope by next year dah dapat rentak sikit.Banyak planning dalam kepala, bagaimana nak kembangkan kedua bisnes ni.Aku dah niat, insyallah kalau diizinkan lagi dua tahun aku nak buat part time bisnes aku ni jadi fulltime bisnes.Masa tu MyMia dah darjah satu so perlukan perhatian secukupnya.

MEEYA dah mula mendapat perhatian. Setelah re branding nama baru ni 
penerimaan orang ramai sangat positive. Kami lebih fokus pada permintaan 
orang ramai terutamanya yang bersaiz sederhana hinggalah saiz besar.Kami
akan cuba memenuhi permintaan pembeli dan cuba memberi koleksi yang 
exclusive. So pada yang masih belum menjadi sebahagian dari kami jom follow:

Instagram : MEEYA_CO

Facebook : meeya_cloth


:: Do visit us::


                       Meh aku share sebahagian gambar koleksi kami.

:: Blouse Collection ::

:: Meeya Shawl::

Bagaimana?Cantikkan?Hahahhaha..kalau bukan aku yang puji siapa lagi kan!

Meh aku share sebahagian customer review:



Ok lah next aku akan cerita pasal MIAQIBKITCHEN.Tak mo citer sekali dekat sininanti korang tak fokus nak add MEEYA kat instagram dan facebook..So stay tuned for next chapter ok!xoxo..muaaaah!!!

No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::