Friday, September 5, 2014

doktorbudak.com

:: 5 September 2014 - 11:55 pagi ::
:: Jumaat ::

:: Salam Jumaat semua..hari ni aku nak share dengan uolls satu website ni..ni pun aku dapat info dari website Dr. Halina ( http://barelysupermommy.com/ ) ...aku memang selalu baca blog ni..banyak info yang boleh aku terapkan untuk penjagaan anak.Yerlah ibu-ibu muda ni kena banyak membaca...lagi-lagi anak sedang membesar..perlu banyak info..ok meh aku share nama website ni :

http://www.doktorbudak.com/
 
:: Chomel jer nama website ni kan..hihih ::
 

 ::ni view website ni..senang dan mudah untuk di baca ::
 
:: Setiap pertanyaan akan di jawab dengan baik...suka2..:) ::
 
 
So pada semua ibu dan papa yang rajin membaca ini adalah sumber yang terbaik yang pernah aku baca..recomended dari Dr.Halina sendiri..so selamat membaca..xoxo..muaaah::
 
 


2 comments:

  1. Replies
    1. tu rr lynda..mudah nak faham explanation yg di beri..hope website ni membantu ibu muda mcm kita ni..:)

      Delete

::come to comment my blog::