Monday, August 11, 2014

1 Syawal

:: 11 Ogos 2014 - 11:00pagi ::
:: Isnin ::

:: Alkisah hari raya pertama..Ni tahun kedua aku beraya side mydear..bila dah tahun kedua..anak pun dah dua..so kalau tahun ketiga?anak tiga?..hihih..By the way agak lewat aku update entry sekarang ni..busy keje babe..tu nasib lately ni aku dah mula rajin..kalau dak! berbulan lah bersarang..hihihih..ok2 back to topic..Pagi raya macam biasa duk siapkan mydear , mymia and mynaqib..dan selalulah aku yang paling last siap!huhuh..Pepagi gak dah tolong apa yang patut kat dapur sebab mak mertuaku tak berapa sihat so kena lagi rajin lah kat dapur..hihi..this year pagi raya kami jamu orang datang dengan Soto and the best dish i ever had 'Kuzi Ayam'...Kuzi ni orang pantai timur yang tahu..ia macam gulai lah..ke kari?hahha..maaf aku ni jenis tak dapat bezakan kari dengan gulai..bagi aku kalau dah guna serbu kari tu aku panggil kari jer....Tapi memang sedap lah..favourite kot!setiap kali masak mak mertua aku mesti ajar dan setiap kali tu lah aku akan lupa..hahha..sebenarnya nak minta manja mak mertua aku masakkan..lain rasanya kalau sendiri masak..hihi..ok aku tahu korang yang baca blos aku ni jenis malas nak membaca kan so meh aku blanja gambar kami pagi raya yang happening!

:: MyNaqib & Mydear ::

:: MySis In Law ::

:: Ibu and MyNaqib ::




 
:: Crazzyyy!!..hihihi ::

:: #MyNyawa #Mylove ::


:: Kami...abaikan MyNaqib...ni jer gambar yang close up ok sikit..hahhah::
 
 
:: #MyLove ::
 

 Ha skali skala aku update banyak giller aku blanja korang gambar..hihihih..so dari aku sekeluarga pada semua sahabat alam maya aku yang sudi baca blog aku yang serba sederhana ni..Sempena Hari Raya kali ni mungkin tak terlewat aku nak minta maaf dari segi pengkosian aku dan cara penulisan aku dalam blog ni..maaf jika ada yang tidak senang atau tidak suka cara aku ber blogging..Pada yang sudi lagi follow apa yang aku kongsi kan selama ni dan akan datang terima kasih..hope kita masih kekal bersahabat dan berkongsi...SALAM SYAWAL!

 
Ha Pada siapa yang suka tengok gambar meh visit my IG :
 
 
http://instagram.com/p/rUcXyGyUtV/#




No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::