Thursday, January 16, 2014

My Mia Cook For Lunch!

:: 16 January 2014 - 10 : 30pagi ::
:: Khamis ::

:: Salam Maulidul Rasul..rasanya tak terlambat aku nak ucapkan pada semua sahabat alam maya yang sudi baca blog aku ni..Hari ni nak share aktiviti anak dara aku sorang ni..yolah dengan status ku 'housewife' ni jangan ingat hanya menjalankan tugas sebagai isteri jer..melayan karenah anak dah sememangnya akan masuk dalam skop job aku selain tugasan harian di rumah..hihihi..so kebetulan hari tu aku ada masa layan mymia main masak-masak..apa lagi seronok lah dia.beria bermain..dahlah kalau main masak-masak dapur tu aku dengar 24 jam lah berbunyi..bila di jenguk dia duk main benda lain dapur duk terpasang jer..busan lah tu main sorang....so now time for 'My Mia Cook For Lunch!'..Jom layan gambar : -

Chef Mia mula beraksi..siap ada apron ok!
Pada sesiapa nak belikan anak dara korang apron ni ada kat DAISO -RM5..saja bagi semangat kat diorang masuk dapur..hahha..tq for makngah ZERA for this apron!


Ok dah mula beraksi..hihihi

Busy masak ok!

Lastly posing!Hahhahah...










4 comments:

  1. wow..ingat Mia masak bebetul lunch tadi..apron Daiso tu mmg cute kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihih..practise dulu lyn..kang masuk dapur btul2 x kekok..hihihi

      Delete
  2. ahaahaha.comel,umul pon ade beli apron kt daiso tu....pi bkn tuk msk tuk melukis...tpi dorng gne gak tuk main msk2

    ReplyDelete
    Replies
    1. sya tak prktik lagi kat mia bab2 melukis ni..hihihi..akan datang nak ajar lah..hihihi

      Delete

::come to comment my blog::