Wednesday, April 10, 2013

WeDdInG tImE!!

:: 10 April 2013 - 12:30 tgh hari ::
:: Rabu ::

:: Kalau dah tengok tajuk mestilah dah tahu apa aku nak bebel kat entry kali ni kan...hihihi..kali ni aku nak share wedding junior aku time sekolah menengah dulu..aku ni kira famous rr time sekolah dulu..so kebanyakkan junior ada lah yang rajin jemput aku pergi wedding diorang...ahahaha..nampak tak aku nyer berlagak kat situ...ahahha..abaikan..sebenarnya kawan adik aku ni..so aku memang dah kenal rapat..pergi sekolah dan balik pun sama-sama...Kebetulan time wedding dia hari tu mydear ada keje kat opis so aku mengahbiskan masa pergi wedding orang...hiihih..by the way my sis Ieda you look so gorgeous! Jom layan gambar!!!

:: Us with a bride...chantekkan..dan My princess mia tido dari awal sampai lagi..huhu ::

:: Chantekkan!! Suka color baju dia..nak pilih ni untuk color baju raya rr..aci tak?hihih ::


:: Semoga berbahagia ::

:: Ibu yang masih mengendong anak yang lena di ulit intan walaupun panas...huhuh ::



:: Dan yang pelik My princess mia cergas bila masuk kereta..adoilah ::


:: Aksi nakal My princess mia ::



:: Aksi bodek ibu from My princess mia ::


:: Finally!! last not least!!Sesekali letak gambar sendiri..tak salah kan...ahahhaha::

Ha ko banyak gambar aku edit..so se u next entry....xoxo...abaikan aku yang makin berisi..
'orang dalam be nice ok..hihihi'...xoxox...muaaaaaah!!::




No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::