Monday, April 22, 2013

Lip Balm Hunted!

:: 22 April 2012 - 9 : 15pagi ::
:: Isnin ::

:: Isnin yang ceria dengan sangsuria!Sejak akhir-akhir ni dengan cuaca yang kejap panas..kejap sejuk membuatkan kondisi kulit aku jadi tak menentu tapi yang paling nampak kulit jadi kering sangat terutamanya tang bibir..so now time to find suitable lip balm for me..by the way aku pun tak tahu lah sejak akhir-akhir ni obsess nak cari barang kecantikkan dan kesihatan...ahahahah..ayark..so aku nak minta nasihat dan pandangan dari korang semua..mana lip balm yang paling ok dan tak memudaratkan untuk 'ibu mengandung' hihihih...

So aku ada berkenan tengok lip balm ni :-





Casing chantek!aku memula berkenan masa Dr.Halina update kat blog dia..tapi tak kesempatan nak survey harga..tapi really cute!So ada tak antara pembaca blog aku ni yang dah pakai lip balm ni..boleh sharing-sharing dengan aku tak!hihihih...hope ada yang sudi share-share!xoxo.muaaaah!

No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::