Wednesday, September 19, 2012

Can Give Me An Idea?

:: 19 September 2012-12:00 tgh hari::
:: Rabu ::

:: Salam semua..mesti ramai buat entry 'Wordless Wednesday' kan?hihihi...faham-faham..bila idea menulis tak datang tu yang akan kuar entry 'Rabu tanpa kata'sebab aku pun akan jadi macam korang semua...Actually entry aku kali ni nak minta pendapat berkait dengan business kecil-kecilan ku..Ramai yang dah suggest supaya aku daftarkan nama company secepat mungkin..Ye lah senang bila nak kembang kan perniagaan bila dah maju nanti...insyallah..Dan yang paling penting bila dah berdaftar nama company tak akan ada yang nak copy..for safety..so aku dalam dilemma...antara nak kekal kan nama 'AlmariChantekChomel' or bertukar nama...hurmm..payah gak ni..so lately ni aku ada follow one drama series...'Jane By Design'...its all about fashion..so aku ada gak terniat nak tukar nama 'Nasya by Design' ? so how?ok ker?Ker aku patut kekalkan nama 'AlmariChantekChomel'  sebagai nama company aku..by the way aku suka gak nama 'AlmariChantekChomel' ni sebab nampak unik walau pun ada yang kata terlalu panjang..adoii..nama 'AlmariChantekChomel'  ni dah established dan dah ramai follower..so kalau aku tukar plak..rasa apa plak kan..so please anyone all my friends help me out to suggest what u like ?xoxo..muaaah::

Stick with this?


'copy from Google'


2 comments:

  1. gd luck dear..
    best nye da diside nk serius beznes..
    aku vote almarichantekchomel ko..haha
    lantak kalo org tue x reti bce..haha style..wey.
    doa aku gurl ek..adek hadiff scan bln dpn
    nak hair band cute almarichantekchomel ko..by one free one tak?

    ReplyDelete
  2. hihih..tq babe..doakan yer..dan aku juga akan doakan ko dpt baby gurl so leh jd customer aku..and dont worry give u special design n gift!..:)

    ReplyDelete

::come to comment my blog::