Wednesday, May 23, 2012

Kami Yang Suka MAKAN!

:: 23 Mei 2012-3:30 ptg::
:: Rabu::

::Kami yang suka makan...Masih lagi kisah hujung minggu yang banyak di habiskan dengan aktiviti MAKAN!..hahhaha...Kebetulan mydear ada meeting area Damansara so aku apa lagi dah lama tak berjumpa kawan-kawan nak berjimba so amik kesempatan lah..sementara nak tunggu mydear abis meeting aku kuar ngan lala a.k.a Cek Lala dan Dida owner La Vida Butik Spa ! Hihihih dah lama tak jumpa dua orang ni..my bff from Uitm till now...love them!!So dalam pukul 12 macam tu Lala amik aku and  my princess mia   kat area Damansara Perdana sebab mydear tak sempat nak hantar..nak jalan punyer pasal no hal jer aku menunggu Lala amik..sampai The Curve dalam kul 1 lebih macam tu..tak berjanji pun ngan Dida..saja buat surprise..Sampai-sampai terus pergi makan..lapar kot!So bermula aktiviti makan kami plus chit chAt!So our first place for lunch Fish Manhattan!Sebab depan jer ngan kedai Dida..By the way Dida ada buka kedai every Friday till Sunday kat The Curve..so datanglah pada yang berminat! Now lets enjoy our pix first!

:: our lunch!!::

::us..Dida..me.. my princess mia   and lala::

Borak punyer borak..makan pun dah sudah aku and lala gerak plak pergi ikea..saja jalan cuci mata sambil tengok apa yang perlu untuk my little princess ni..yerlah now aku banyak beli barang untuk si chomel ni..dalam pukul 5 macam tu mydear abis meeting...mydear lapor katanya apa lagi dah alang-alang kat Ikea makan jer kat foodcourt senang..ramai orang usah katalah..redah jer sebab malas nak pikr tempat makan lain..so our second trip for food!!Heaven!!hahahhahha..


::our food!!::

::kami lagi!!::

Gambar mydear takder sebab wayar bb aku tak jumpa..ni pun semua gambar dari  lala a.k.a Cek Lala ..hihihi..wait for next entry...adios..xoxo..muaaaaaaaah::


No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::