Wednesday, December 14, 2011

:: Wordless Wednesday ::

::14 Dec 2011-12:00 tgh hari::
::Rabu::

::Salam semua..13.12.2011 genap My Lil Princes 4 Months! terlalu banyak cerita yang nak di kongsi..sekejap je rasanya..rasa semalam aku baru melahirkan Safiyyah Nurdamia Syarafi...rasanya setelah lama aku tak update pasal sikechik montel ni..meh aku share gambar-gambar yang berlaku selama 4 bulan ni..ok lets start with Mia in person..

 :: mia yang pandai buat memek muka..hahhaa ::


 :: dah pandai bergaya..eh ker ibu yg gaya kan?hahhaha ::

:: wajah di kala busan ::

Puas tak?hahhaha.tahu tak puas..meh aku share karenah mia bila berjumpa ngan sahabat handai aku..ada dua wedding aku hadiri tahun ni bersama mia..dua2 kwn masa study dulu..meh aku share first wedding..wahida one of my best friend and owner La Vida Butik Spa (kalau rajin jenguk2 lah log dia..).. jom tgok karenah my mia 








Second wedding ni baru lagi..sabtu lepas..kawan masa blajar gak..so ni gambar masa kat majlis owner http://shopp3rlicious.blogspot.com/ lyana hasan..sory aku x amik gambar pengantin..yerlah masa tu pengantin di kerumuni..tp aku amik satu gambar yang ada kat koleksi kawan2 k..



 :: us ..ibu , mia n papa ::


:: with frens ::

Ha ko..skali sederap aku bg korang cuci mata..so pada sesiapa yang rindu ngan blog aku yang kadang2 bersawang ni..mehah jenguk kehidupan aku yang tak seberapa ni ngan my lil princes Mia..xoxo..muaaaaaaah..::


No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::