Saturday, December 17, 2011

:: My Mia ::

:: 17 Dec 2011-1:30pagi ::
:: Sabtu ::

:: Salam semua..mesti semua sedang lena tido kan..aku memang saja update blog pepagi no..saja nak tgok ramai tak yang duk layan baca blog aku pepagi ni..seperti sedia maklum..sejak aku ada anak ni..kebanyakkan entry aku tentang si kechik tu..'My Mia' so kali ni aku nak share satu pengalaman yang aku dapat setelah bergelar ibu ni..Kalau dulu sebelum ada 'My Mia' ni..kalau nak kuar berjalan memang aku lenggang jer..bawa handbag lepas tu dah tak pikir apa..kadang-kadang sesimple mungkin kuar bawa hand phone & wallet tu jer mek!
Tapi sekarang..haish tak cukup satu beg yer..kalau boleh segala kelengkapan 'My Mia' aku nak angkut..senang!Kang ada yang tertinggal lah..ini lah..kalau kuar berjalan dekat-dekat takper..jauh kot nak kuar lepas tu kalau tertinggal nak patah balik..tak kose mak!huh!...So nak mengelakkan segalanya tidak terjadi..aku akan siapkan segala kelengkapan 'My Mia' dulu..Kete aku dah jadi rumah kedua ok..ha ni contoh dan pengalaman aku semenjak jadi ibu ni..kena salin pampers 'My Mia' bila dah ukk ukk..huhuhu..tapi nasib lah mudah aku nak menyalinnya..So far 'My Mia' dari awal kelahiran until now tak banyak ragam..'Good Girl anak Ibu'...oklah esok2 aku share apa aku buat seharian untuk hari Jumaat yang indah semalam..enjoy the pic!xoxo..muaaaaaaaaah!

 ::'My Mia' duk tunggu untuk ditukar..diam jer anak ibu ni.."Good Girl"::

 ::hebat tak hebat lah kan..huhu::


::ok dah tukar..semua happy!!huhuh::


4 comments:

  1. good ibu..... ;p babe,aku nk tau cm ner ko wat gmbr2 ko dlm blog ko nie? it's mean,ko edit photo guna pe? almaklum la aku nk blajar...hihihi.. gmbr2 ko sume chantek2....

    ReplyDelete
  2. ::babe..pakai photoscape downloadlah..best n senang nak guna...:)..::

    ReplyDelete
  3. oyeke... tq babe coz sudi nk share ilmu...hehe... kalu aku x bape tau,,aku tnye ko g yer.... ;p

    ReplyDelete
  4. :: ok babe..sharing is caring..:)..::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::