Monday, May 30, 2011

::Nice Date With MyDear::

::30 Mei 2011-11:00pagi::
::Isnin::

::Salam ari isnin..jap jer dah ari isini balik..rasa nak cepatkan masa g terus kat ari jumaat ni..hahhaha..boleh?ok lah semalam ari 'ngdate' ngan mydear...kami just g kat Jusco Bukit Raja jer..memandangkan mydear malas nak berasak di hari minggu ni..so kita org plan g yang dekat2 jer.itu pun ramai ok kat JJ ni..mana tak nya..tengah SALE kot..aku pejamkan mata jer nak shopping..sebab niat hati nak beli barang for 'mybubble' jer..dan kami dah ada sedikit..huhuh..rambang mata ok tgok barang2 baby..Before tu kami lepak makan kat Kenny Rogers  ..tu pun kena q-up..haish..dah rambang mata shopping barang for 'mybubble'..kita orang plan tgok movie..wei giller beratur panjang..siapa yang pernah g kat Jusco Bukit Raja  ni confirm leh imagine kalau aku cakap q nak beli tiket jer sampai kat kedai baskin robins tu..haish...dan nasib kami baik..sebab aku dulu pernah keje kat tgv bukit raja..hahha..so pakai orang dalam lah beli tiket..and what i can say..dapat best seat..yeay!!huhuhu..petang tu mula2 plan nak tgok 'Karak' sebab mydear tak pernah tgok drama 'Nur Kasih'..tapi sbb kan line panjang n movie tu dah showing awal..kami tukar plan..either nak tgok 'Nur Kasih' or 'Too fast Too Furious'...tapi disebabkan aku berjaya pujuk mydear..apa lagi 'Nur Kasih' lah..hahhaha..hebat tak aku...sian mydear..takper next time sayang ikut citer mydear plak...:P..insyallah next entry aku cuba buat review pasal movie ni..so untuk korang tak boring ngan entry aku ni..meh di kala nak lunch ni..korang tatap muka aku ngan mydear nak makan...hahha..xoxo..muaaaaaah::


::sebelum makan..:D..::

::mydear bz jer..huhuh::


No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::