Thursday, April 14, 2011

::Makan Time::

::14 April 2011-1.30ptg::
::Khamis::

::Salam semua..short entry yang penuh dengan gambar..hihi..last week thursday opis aku buat makan-makan sempena apa aku tak tahu..aku selaku pekerja yg memang suka makan..menurut perintah jer..hihi..tempat makan yang tekah di pilih ialah SWENSEN kat SS2 PJ..Nak citer pasal food tak banyak leh komen..a normal western food taste..kalau aku..malas kot nak g lagi..sebab aku rasa ada tempat yang lebih bagus..tgok menu pun aku pilih western burger..air pun normal drink..lime froze...tapi just nak share ngan korang suasana masa aku makan..hihi..enjoy the picture..xoxo..muah::

 ::muka sedang menanti makanan dengan penuh sabar::

 ::my colleague with boss:: 

::yeay my turn..abaikan muka yg serabai tu..hihih::


::my ice-cream for 'mybubble'..hihih::

6 comments:

  1. i kalau gi Swensens, makan eskem berasap sajo!!!!! =DD

    ReplyDelete
  2. ::ceklala-babe delicious still the best desert ok!

    amelyn-sama lah..nasya kalau g lg..aiskrim jer kot bedal!hhahaha::

    ReplyDelete
  3. ::syazwani-sdap kan..weeeeee

    nurul-tu rr babe..kalau u dekat dah ajak dah makan skali..:)::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::