::NGIDAM???ATAU NAFSU??::

::30 Mac 2011-11.30pagi::
::Rabu::

::Hye babe!!morning for luvly Wednesday..pagi ni aku nak story pasal makan..sejak aku pregnant ni..takderlah aku ngidam tahap kritikal..kalau nak pun yang benda normal orang pregnant nak..maybe 'my bubble' jenis tak memilih..thnkz baby!!mydear ada gak tanya..'sayang tak ngidam paper ker?' dalam hati banyak yang nak bila mydear dah mula tanya..hahhah..tapi for me not so kronik..masih boleh tahan lagi..paling tidak pun aku mintak buah pelam..hahhaha.yer lah..1st trimester..aku selalu loya2..so dari membazir baik aku releks jer..tak yah nak minta2 sangat..hihi..but now..dah masuk 2nd trimester ni.. ader satu benda ni aku ngidam sangat..bukan lah nak makan sangat..cuma tekak ni teringin sangat..hihi..so ni di panggil NGIDAM???ATAU NAFSU??  hahhaha...ingat nak ajak mydear pergi sana esok..sambil2 cuci mata..hihi..so korang meh layan apa yang aku ngidamkan sangat ni...xoxo..muaaaaah!!






 ::tatap semua gambar ni bagi korang pun duk ngidam sama ngan aku k..hihi::

::dah JOM G IKEA!!::

Comments

  1. ::samalah...jom makan..eh jom ikea..hahhaha::

    ReplyDelete
  2. ::hihih..meh2..sya tunggu awak kat sana yer..makan meat ball..:D..::

    ReplyDelete
  3. kadang lapar sama nafsu emang susah d bedain sich,,,yang jelas makannannya enak tuh..he

    ReplyDelete

Post a Comment

::come to comment my blog::

Popular Posts