::Syawal Menjelang Lagi::

::8 September 2010-1:35ptg::
::Rabu::

::Salam Ramadhan..tinggal sehari lagi kita akan meninggalkan bulan Ramadhan..aku..masih kat opis..uwaaa..sedih ok..sbb cuti raya x bnyak..dah bw ke cuti kawen..takperlah redha masih bekerja..Lama dah x update..bkn apa..terlalu bz dengan segala benda keje..nak raya nyer...nak kawen nyer..hahha..kira padan muka aku lah sbb kawen lepas raya..dah kelam kabut..

Tak nak tulis merapu-rapu..Sempena Ramadhan dan Syawal terakhir aku bergelar solo..so aku nak minta maaf pada yang selalo baca blog aku ni..mungkin kadang kala..bahasa yang aku gunakan x menepati citara bacaan korang..(mcm resepi maskan..:p)...aku sekadar coretkan apa yg termampu..mungkin penulisan aku x sehebat B2B yang lain..yang penuh dengan info.. sharing what they do for whole day..insyallah akan aku cuba coretkan selepas aku bergelar isteri kelak erk..hihi..Salam Syawal..:)..xoxo..muaaaaaaah::


Comments

  1. hi dear..
    selamat hari raye..
    maaf zahir batin ye! (^_^)

    ReplyDelete
  2. ::selamat ari raya juga dear..:)..::

    ReplyDelete

Post a Comment

::come to comment my blog::

Popular Posts