My Instagram

Wednesday, August 11, 2010

::RAMADHAN BULAN MU SERING DI NANTI..::

::11 Ogos 2010-10:30::
::Rabu::

::Assallammualaikum w.b.t...dengan sopan aku mulakan bicara dalam entry kali ni..penuh dengan rasa rendah diri..ari ni aku berjaya merasai nikmat bulan ramadhan..alhamdulillah..bila baca semua blog..semua dah buat entry pasal bulan RAMADHAN yang suci ni..aku pun x nak ketinggalan..ingin mengucapkan selamat BERPUASA wahai sekalian umat Nabi Muhammad dan juga teman dan sahabat blogger ku..cewaaaaah..sopan kan aku..plzzzzz ckp sopan..penat aku berlatih mencari ayat yang sesuai untuk entry bulan RAMADHAN ni..hihi.. nak aku bg kad di alam maya ni..menunjukkan kita dah melewati bulan suci ini..RAMADHAN...


Entry kali ni agak panjang wahai sahabat kalian..kalau ader yang jemu dengan penulisan aku..aku mohon kemaafan..bila tiba RAMADHAN..paling aku rindu nak buat ialah solat terawikh..sangat rindu..sebab bagi aku saat ini lah aku rasa lagi dekat dengan-Nya..untuk berkongsi nikmat berterawikh..aku kongsi dengan sahabat ku semua yer..xoxo..muaaaaah::


7 comments:

  1. ::selamat berpuasa ieda..:)..::

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan.. semoga ramadhan kali ini.. merupakan ramadhan yg terbaik pernah kita lalu.. jom terawikh...

    ReplyDelete
  3. ::jom terawikh zaila..selamat berpuasa..::

    ReplyDelete
  4. dear..awk ni kwn2 angah syafawati kn..sllu nmpk kt frenster,rsa dlu mcm prnh add...kwn2 kt upsi sy rmai dr Uitm..i link u ok as b2b...:)

    ReplyDelete
  5. salam ramadhan babe.
    kalau berbuke, ajak aku okeh?

    ReplyDelete
  6. ::selamat berpuasa babe..okies babe..insyallah..nanti buat gathering b2b..:D..::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::